تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
تیم فوتبال روستا - لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه

 

بروبچ تیم فوتبال روچی نوروز 84

 

اسامی بترتیب ردیف بالا از چپ به راست :

مجتبی رجایی-مجتبی طالبیان-علی علیمرادی -حسین یوسفیان-حسین زمانی-اسماعیل رنجبران-رضا محمد پور-مهدی قاسمی -علی طالبیان-جوادحسین پور

ردیف پایین از چپ به راست:

مرتضی طالبیان-مهدی شیخی -داوود قنبری -رضا طالبیان-جواد عبدالهیان-ناصر حسن زاده

 

 

 

 


  
  

 

 

بعضی از بازیهای روستای ما

 

 

اسم بازی:  هفت سنگ                                                                                                      

هدف بازی: افزایش دقت فردی ، هماهنگی گروهی ، سرعت و استقامت                                     

گروه سنی:  7 تا 18 سال                                                                                                  

 وسایل مورد نیاز:  یک عدد توپ کوچک -  هفت عدد سنگ - یک محل مناسب                                                                   

نحوه ی اجرای  بازی 

   در این بازی در صورتی که 10 نفر شرکت کننده داشته باشیم ، افراد را به دو گروه پنج نفری تقسیم می کنیم سپس سنگها را بر روی زمین بر روی هم قرار می دهیم  سپس  یکی از دو گروه (گه نام آن را گروه الف می گذاریم) انتخاب می شود یکی از بازیکنان گروه مأمور می شود که سنگها را از فاصله ی 6 الی 10 متر به وسیلة توپ هدف قرار داده آنها را به زمین بریزند، اگر بازیکن اول گروه الف موفق به انجام کار نشود بازیکن دوم مأمور هدف قرار دادن سنگها وریختن آنها به زمین می شود و به همین صورت بازیکنان بعدی ، اگر بازیکن پنجم گروه الف نیز موفق به انجام این کار نشود گروه الف  وظیفه ی ریختن سنگها را به گروه ب واگذار می کند اما در صورت برخورد توپ یکی از بازیکنان گروه الف به سنگها و ریخته شدن حتی یک سنگ باید همه  بازیکنان گروه الف به اطراف بگریزند. سپس مأموریت گروه الف تغییر می کند و هر پنج عضو این گروه وظیفه دارند تا سنگ یا سنگهای ریخته شده بر روی زمین را دوباره جمع آوری کنند تا برنده ی ابن مسابقه بشوند. در این هنگام بازیکنان گروه ب وظیفه دارند تا تک تک بازیکنان گروه الف را به وسیله ی همان توپ مورد هدف قرار دهند و این فرصت خوبی برای دیگر بازیکنان گروه الف هست تا سنگها را بر روی هم قرار دهند و برنده ی این مسابقه شوند . بازیکنان گروه ب میتوانند توپ را در لابه لای لباس خود مخفی کنند تا بازیکنان گروه الف نتوانند تشخیص دهند که توپ در اختیار کدام یک از بازیکنان گروه ب می باشد ، به این صورت  بازیکنان گروه ب می توانند با نزدیک شدن به بازیکنان گروه الف آنها را غافلگیر کرده و زودتر به نتیجه برسند.                                                       

 طناب کشی

تجهیزات : یک عدد طناب

طریقه بازی : طناب را دقیقا“ از وسط گره ای می زنیم و بر روی زمین خطی به طول نیم متر رسم می کنیم .

در فاصله 5/1 متری آن خط و موازی و مساوی با آن خط دو خط دیگر رسم می کنیم .  گره دقیقا“ بر روی خط مرکزی قرار می گیرد .

بچه را به چهارگروه مساوی تقسیم می کنیم  و،اول دو گروه در دو طرف طناب قرار

 می گیرند .

با صوت داور بازی آغاز می گردد و هر گروه باید طناب را به سمت خود بکشد .

زمانی که تیمی توانست گره تناب را از خط جلوی پای خود رد کند آن تیم برنده است و بعد دو گروه بعدی هم به همین صورت مسابقه می دهند  تا یک نفر به عنوان برنده معلوم شود .

در آخر دو گروه برنده با هم به همان ترتیب مسابقه می دهند تا یک گروه  به عنوان گروه اول انتخاب شود.

 توپ در هوا

تجهیزات : یک عدد توپ فوتبال یا بسکتبال

طریقه بازی : تمام بازیکنان دور هم جمع می شوند و یک نفر را به عنوان گرگ بازی انتخاب می کنند .

گرگ توپ را در دست می گیرد  و با تمام نیرو آن را به سمت آسمان پرتاب می کند .

به محض پرت شدن توپ به سمت آسمان تمام بازیکنان به اطراف فرار می کنند .

گرگ بازی پس از پرتاب کردن توپ فرار می کند و در همان حالت اسم یکی از بازیکنان را می گوید و آن بازیکنی که نام او برده شده باید سریعا“ به زیر توپ بیاید وتوپ را با دست بگیرد و با صدای بلند بگوید استپ .حالا او گرگ بازی می شودو هنگامی که  بازیکنان کلمه استپ را از دهان گرگ شنیدند باید در همان جا که هستند سریعا“ بایستند .

آن فردی که توپ را گرفته است (گرگ ) توپ را به سمت یکی از بازیکنان که به او نزدیکتر است و زاویه دید بهتری دارد نشانه می رود وپرتاب می کند.اگر توپ به او برخورد کرد ، هر کاری که گرگ  بگوید او باید انجام دهد اما اگر توپ بدن او را لمس نکرد ، هر کاری که او می گوید باید گرگ  انجام دهد .وبعد همان کسی که گرگ بازی شده بود توپ را به سمت آسمان پرتاب می کند ویک اسم می گوید وتوضیحات : هنگامی که توپ به سمت کسی پرتاب می شود او می تواند بالا تنه خود را تکان دهد اما نمی تواند پاهایش را از روی زمین بلند کند.



گل یا پوچ

این بازی با انتخاب یک شیء که به آن گل  میگویند و تشکیل دو تیم صورت میگیرد که در آن بعد از اینکه مشخص شد گل  در دست کدام تیم قرار بگیرد تیمی که صاحب گل شده است دستها را به پشت میبرند و آن شیء یا گل در دست یکی قرار میدهند. سپس دستهای خود را مشت کرده و جلوی تیم مقابل قرار میدهند تا مشخص کنند آن شیء در دست کدام شخص است و مشخص شدن آن هم بدین صورت است:

 یکباره بگویند در دست چپ یا راست این فرد است و همگی دستها را رو کنند اگر درست بود یک امتیاز به نفع آنان میباشد و گل را از آنان میگیرند و شروع کننده بازی میشوند و در غیر این صورت امتیاز نمیگیرند و امتیاز مثبت به طرف مقابل میرسد.

  

حمل توپ با قاشق

هدف : تعادلی ، کنترل بدنی

کلاس : اول تا سوم

تعداد : همه کلاس

وسیله : دو عدد قاشق و دو عدد توپ پینگ پنگ

شکل بندی : پشت سر هم (ستونی)

طریقه اجراء : کلاس در دو گروه پشت خط شروع می ایستند نفرات اول هر گروه دارای یک قاشق و یک عدد توپ پینگ پنگ می باشند . با فرمان مربی توپ را توی قاشق گذاشته وتا نقطه معینی که قبلا تعیین شده رفته و بر می گردند و بعد از رسیدن به خط شروع قاشق و توپ را به نفر بعدی داده خود به آخر ستون می روند بازی تا آخرادامه می یابد . گروهی که بتواند زودتر بازی را به پایان برسلند برنده خواهد بود بچه ها باید سعی کنند که در تمام راه توپ توی قاشق باشد در صورت افتادن باید بازی را از همان محلی که توپ به زمین افتاده شروع کنند.

نوع دیگر همین بازی : این امدادی را می توان بصورت گرفتن قاشق با هر دو دست یا با دهان (بوسیله دندانها) اجراء کرد وبرای مراعات بهدا شت و جلوگیری از آلودگی بهتر است که بچه ها هر یک برای خود قاشقی مخصوص داشته باشد.

 

 

 

توپ را بگیـر :

به این صورت که تمامی شرکت کنندگان در بازی دست هایشان را از بغل به همدیگر گرفته و یک دایره تشکیل می دهند یک نفر از میان بازیکنان انتخاب می شود تا به وسط دایره آمده و بقیه افراد باید توپی را به یکدیگر پاس بدهند و از دریافت توپ توسط نفر وسط جلوگیری کنند و با دقت و سرعت توپ را به یکدیگر پاس بدهند ، اگر در حین پاسکاری بازیکنان توپ توسط نفر وسط گرفته شود و نفری که توپ را نتوانسته سریع پاس بدهد جای خود را با نفر وسط زمین عوض می کند و دوباره به همین صورت بازی ادامه پیدا می کند یک نکته مهم درباره حلقه بایکنان اینکه نباید درحین بازی توپ را از حلقه به خارج بزنند و یا اینکه دست هایشان از یکدیگر جدا شود ، بازی به همین صورت ادامه پیدا می کند .

 

 

 

 

 

 


  
  

 

بروبچ تیم فوتبال روچی نوروز 84

 

اسامی بترتیب ردیف بالا از چپ به راست :

مجتبی رجایی-مجتبی طالبیان-علی علیمرادی -حسین یوسفیان-حسین زمانی-اسماعیل رنجبران-رضا محمد پور-مهدی قاسمی -علی طالبیان-جوادحسین پور

ردیف پایین از چپ به راست:

مرتضی طالبیان-مهدی شیخی -داوود قنبری -رضا طالبیان-جواد عبدالهیان-ناصر حسن زاده

 

 

 

 


  
  

 

شمارو بخدا ببینید اوقات فراقت بچه های روستای ما تابستان امسال چگونه گذشت !!!

           واقعا اینه برنامه ریزی برای اوقات فراقت دانش آموزان؟

چند تا از بچه های روستا مشغول گذراندن اوقات فراقت


  
  
<      1   2      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام