تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
شورای روستا - لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«بی گمان ابراهیم (خود به تنهایی) امتی مطیع خداوند وپاکدین بود و از مشرکان نبود .»، روایت شده است که وی آموزگار نیکی ها بود . [در تفسیر سخن خدای متعال]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه

درست کردن راه خاکی رروستا.

همه ی ما جاده ی خاکی ای که از رحن به سمت روچی می آید رو میشناسیم با تلاش ها ی زیاد و نوشتن نامه ها ی مکرر شوراهای محترم روستای روچی،شیراز آباد،سقی و زیبد باعث شد که در اول اسفند 1387از طرف اداره ی راه و... برای بازدید از این جاده بیایند و به گفته ی ریاست شورای محترم روستای روچی الان کلی تابلو در این جاده نصب شده و اگه تلاشها ی این چند روستا ادامه داشته باشه درست شدن این راه حتمی است.

خوب درست شدن این جاده چه فایده ای به حال روستا ی زیبامون روچی داره...؟

1:فاصله ی روچی از طریق این این جاده تا گناباد چیزی حدود 18 کیلو متر است و در نتیجه دیگه مردم در ماه میهمانی خدا رمضان، اگه از این جاده رفت و آمد کنن روزه شون باطل نمیشه.

2:اگه کسی از اهالی روستا خواسته باشه صبح،زودتر بره گناباد دیگه حاضر نیست که به قول خودمون به زیبد یا سر خط سنو بره چون به احتمال زیاد ماشین های روستای زیبد و سقی از این راه خواهند رفت.


  
  
<      1   2   3      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام