تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
پیام های تبریک - لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که با تودشمنی نکند . [امام علی علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه
درآستانه ی بهارطبیعت گرامی میداریم یادوخاطره ی عزیزانی که بانثار جان شیرین خود آزادی ، سربلندی وافتخار را برای ما ارزانی داشتند. 
کسانی که می توانستند اکنون در میان ما باشند وبه زندگی عادی خود بپردازند اما با انتخاب خود وبرای راحتی  وآسایش ما سختی ورنج را برگزیدند.
به روان پاک همه ی آنان بخصوص شهیدان: رجبی ومعصومیان درود می فرستیم همچنین  دربرابر جانبازان سرافرازمان کرنش می کنیم.

90/1/2::: 9:47 ص
نظر()
  
  

سال 1390برشما مبارک

یکسال دیگر ازعمر وبلاگ گذشت وجا دارد از تمامی عزیزانی که همکاری صمیمانه با ما داشتند کمال تشکر داشته باشیم ودر سال نو که جهاد اقتصادی نام گذاری  شده ما نیز بتوانیم در رونق اقتصاد ی روستایمان تلاش نماییم تاروستایی آبادداشته باشیم وهمجنین از بازدیدکنندگانی که هر روز به ما سر می زدند نیز تشکر می کنیم و چنانچه کاستی در این یکسال مشاهده نمودند ما را نیز عفو نموده و بادادن نطرات خود  درجهت بهتر نمودن مطالب وبلاگ کمک نمایید.واز خبر نگاران افتخاری روستا هم که هرروز با انعکاس اخبار روستا رنگ ورونق ویژه به وبلاگ می دادند .تشکر می نماییم.  

  


90/1/1::: 6:45 ص
نظر()
  
  

جناب آقای جواد  قاسمی

عضو محترم وفعال باشگاه کشاورزان جوان روستا

 صمیمانه ترین پیام تبریک ما را جهت پیوند مشترکتان پذیرا باشید .آرزوی زندگی خوب و خوش همرا ه با سربلندی وموفقیت را از خداوند منان برای شما و همسرتان خواستاریم .

                              باشگاه کشاورزان جوان روستای روچی


89/12/7::: 9:2 ص
نظر()
  
  

"مهدیا کعبه شد از تاب تو بیتاب بتاب "

آغاز ولایت و تاجگذاری حضرت مهدی (عج) و فرارسیدن ایام شادی اهل بیت بر عموم شیعیان و شما همشهریان گرامی ، مبارک و فرخنده باد .


  
  

بازگشت حجاج خانه خدا بعداز 34 روز به وطنشان روچی

چهارشنبه گذشته

چهارشنبه گذشته


  
  

دوست عزیز وهمکار گرامی  آقای عباس محمد پور  صمیمانه ترین پیام تبریک ما را جهت پیوند مشترکتان پذیرا باشید .آرزوی زندگی خوب و خوش همرا ه با سربلندی وموفقیت را از خداوند منان برای شما و همسرتان خواستاریم .


89/8/18::: 12:9 ع
نظر()
  
  
   1   2   3   4   5      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام