تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت دانش، عمل نیکوست . [امام علی علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه

نظر شما در مورد زندگی در روچی بعد از بازنشستگی از کار چیست ؟ واینکه اصلا امکان دارد یا نه

از نویسندگان عزیز تقاضا میکنیم نظرات خود را در این مورد بنویسند همچنین بازدید کنندگان عزیز هم میتوانند در قسمت نظرات برای ما ارسال کنند تا بلافاصله منتشر شود.

نظرات شما درخصوص این موضوع:

+ محمد علیمرادی 
 سلام  خیلی موافقم وحتما میام
+ مهدی معصومیان 
چرا بعد از بازنشستگی ؟ اون موقع موانع زیادی وجود دارد مثلاً ممکن است که بچه ها به روستا نیایند اگر می خواهیم از طول دوران زندگی لذت ببریم باید یک تصمیم دیگری بگیریم و ان هم ایجاد اشتغال  و کارافرینی-
+ همشهری 

محمد جون اخر بابِی تو اُو   وزِمی داره که خودت ر مشغول کنی مو چه گار کنم

محمد قنبری

واقعا دوست دارم در روچی زندگی کنم ولی بایستی واقعیت را قبول کرد که با این خسکسالی های پی در پی ایا می توان از حدالقل امکانات یک زندگی در روستایمان بر خوردار باشیم من روچی در جوانی دوست دارم نه  دوارن پیری ( بازنشستگی ) که بتوان از زیبائیهای ان لذت برد واقعا زندگی در کنار هم روستائیان با صفا ارزوی من است ولی ...
علیرضا صادقی 

با سلام ،

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و حسن انتخاب مطالب و موارد جذاب بخصوص عکس های خیلی جالب و دیدنی که با دیدن آن حضور حود را در روستای زیبای روچی احساس می کنم 


89/8/25::: 10:44 ص
نظر()
  
  

چند عکس زیبا از حال وهوای این روزهای روستای زیبایمان ر وچی

 

طبیعت روستا

 پائیز در روستا

 روچی

 پائیز در روچی


89/8/8::: 11:16 ص
نظر()
  
  

چهارشنبه هفته گذشته زائران خانه خدا رای انجام مناسک حج  به سمت مکه مکرمه ومدینه منوره به راه افتادن گفتنی است امسال تعداد 10 نفر از اهالی روستا به حج تمتع مشرف میشوند .

 

تصویری از رفتن حجاج


  
  

هدیه ای برای همه روچینیهای عزیز :

یک عکس زیبا از روستایمان برای شما اهالی محترم آماده کردیم که شما میتوانید با کلیک برروی عکس ان را دانلود کنید وبا نگاه بر آن یاد خاطرات خود از روچی بیفتید توصیه میکنم آن را پشت زمینه صفحه کامپیوتر خود کنید.

فقط بخاطر اینکه کیفیتش پایین نیاد حجمش یکم زیاده صبر داشته باشین بعد از اینکه باز شد ذخیره کنین

عکس زیباکلیک کنید


  
  

تگ چنار

این دره در نزدیکی آسیاب مرضا( محمد رضا رضایی ) قرار دارد که در فصل بهار  از چشمه ها و آبشارهای طبیعی بسیار زیبا برخوردار است . در این تگ ، چند درخت بسیار  زیبای انجیر  و بید نیز قرار دارد . احتمالا در زمانهای گذشته از درخت چنار نیز برخوردار بوده است . به شما توصیه می شود در فصل بهار حتما از این نقطه زیبا دیدن فرمائید . منتظر مطالب خاطره انگیز دیگر باشید .


  
  

هدیه ای برای همه روچینیهای عزیز :

یک عکس زیبا از روستایمان برای شما اهالی محترم آماده کردیم که شما میتوانید با کلیک برروی عکس ان را دانلود کنید وبا نگاه بر آن یاد خاطرات خود از روچی بیفتید توصیه میکنم آن را پشت زمینه صفحه کامپیوتر خود کنید.

فقط بخاطر اینکه کیفیتش پایین نیاد حجمش یکم زیاده صبر داشته باشین بعد از اینکه باز شد ذخیره کنین

عکس زیباکلیک کنید


89/7/6::: 9:34 ع
نظر()
  
  

معدن اصلی زیره و نقطه ای شگفت انگیز شامل سنگ های غول پیکر به طوری که این سنگ های بزرگ در چند نقطه به طور معجزه اسایی روی هم قرار گرفته اند . به دلیل سایه بودن مکان و احتمالا ً ابخیز بودن کوه علوفه کوهی و درختان انجیر سرسبزی دارد . مکانی فوق العاده ارام و محلی برای نگاه کردن به دوردستها و تفکری عمیق و احساس این نکته که ما در مقابل این عظمت چقدر کوچک هستیم .مشرف برکوه شخ کوه و تپه سوز است این مکان از روچی با چشم دیده می شود .

به امید سربلندی روچی عزیزمان و رفع خشک سالی و رونق مردمانش
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام