تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
نکته های آموزشی - لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیکو نیست خاموشى آنجا که سخن گفتن باید ، چنانکه نیکو نیست گفتن که نادانسته آید . [نهج البلاغه]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام چند پیامی بشنوید از امام حسین شاید به دردتون خورد

1.هرکه خدارا آنگونه که باید پرستش وعبادت کند . خدابالاتراز آرزو و خواسته اش را به او می بخشد.

2.هرکس برای برادر دینی خود در کار نیک شتاب کند چون فردای آن روز رسد نتیجه آن را خواهد دید.

3.هرکه امری را با نا فرمانی خدا بطلبد.آنچه امید دارد.زود تر از دستش برود و از آنچه که حذر دارد زود تر به سرش آید.

4.استدراج و مهلت دهی خداوند سبحان به بنده اش این است که به او نعمت های فراوان دهد وتوفیق شکر گذاری را از وی بگیرد.

5.قوی ترین فرد در ایجاد ارتباط کسی است که با کسی که از او بریده ارتباط برقرار کند.

6.هر کس جامه شهرت به تن کند. خدای تعالی در روز قیامت جامه ای  از آتش بر روی او بپوشاند.

7.بدانید که تنها با تحمل ناگواری هاست که خداوند آن مقامات ارجمند(بهشتی) را به بندگان خود میبخشد.

8.هرچه به اموال ثروتمندان افزوده شود. حزن وگرفتاری او افزوده خواهد شد.

9.بخیل کسی است که از سلام کردن بخل ورزد.


89/11/27::: 10:41 ص
نظر()
  
  

به نام خدا

در پی خشکسالیهای چندسال اخیر وکاهش نزولات اسمانی درحالی که  زمین های زعفران با کمبود اب مواجه شده اند، موشها به زمین ها حمله میکنند و پیاز زعفرانها را از بین میبرند .و مردم ناچار به مبارزه  با موشها بر میخیزند که تاحدودی ناموفق هم هستند به نظر شما آیا راهکار درست وکارسازی برای از بین بردن این موشها نیست؟

   


89/11/25::: 12:10 ع
نظر()
  
  

 ایا می دانید؟؟؟؟؟؟؟ هنگامی که شما در حال حمل قرآن باشید ، شیطان دچار درد شدید در سر میشود و هنگام باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند و هنگام خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود .. و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود ....... و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید دوباره این پیام را به دیگرادوستان  ارسال کنید ، شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منحرف کند


  
  

1-  جلوی گریه خود را نگیرید و گهگاهی گریه کنید. 2- افراد آرام دائم  به خود می گویند که برای تغییر گذشته کاری نمی توان انجام داد پس باید از ادامه زندگی لذت برد. 3- حداقل روزی 15 دقیقه را در سکوت کامل بگذرانید و به آنچه که می خواهید در زندگی به دست آورید فکر کنید. 4- هنگامی که احساس می کنید ذهنتان پر از افکار گوناگون است و هیچ جای خالی در آن وجود ندارد با قدم زدن سعی کنید ذهن خودتان را خالی کنید. 5- به کودکان نگاه کنید و ببینید چگونه از زندگی لذت می برند. زندگی با آرامش را از کودکان یاد بگیرید. 6- سعی کنید به داشته های خود قناعت کنید چون در این صورت احساس رضایت بیشتری از زندگی خواهید کرد.7- اکسیژن باعث می شود مغز شما بهتر فعالیت کند. پس در محل زندگی و کار خود گیاه نگه دارید.- این همه عجله برای چیست؟ به یاد داشته باشید سرعت حرکت شما با احساس شما رابطه مستقیمی دارد ،پس سعی کنید عجول و شتابزده نباشید. 9- شوخی روش خوبی برای رسیدن به آرامش است . پس شوخ طبع باشید. 10- لحظات زیبای زندگیتان را بایگانی کنید. سعی کنید از این  لحظات فیلم و عکس تهیه کنید و در لحظات ناراحتی به آن نگاه کنید تا به یادبیاورید زندگی همیشه برای شما تلخ و دشوار نبوده است.11- آرام سخن گفتن باعث می شود ضربان قلب و تنفس شما کم شود و این پایین آمدن ضربان قلب ، آرامش بیشتری به شما می دهد.12- شاد کردن دیگران باعث می شود احساس و انرژی مثبتی به شما منتقل شود.13- هر چند وقت یک بار ساعتتان را باز کنید و اجاره بدهید از شرّ فشار زمان نجات پیدا کنید. 14سافرت به شما کمک خواهد کرد تا برای مدتی فکر شما آزاد باشد و اثرات مسافرت پس از برگشت به خوبی در زندگی روزمره شما نمایان خواهد شد. 15- دیگران را ببخشید. زیرا بخشش و شاد کردن دیگران یکی از مسائل زندگی بخش است.16- سعی کنید در هنگام عصبانیت خود را به گونه ای تخلیه کنید .مثلا به بالای پشت بام بروید و فریاد بکشید. 17- لباسهای راحت و گشاد باعث آرامش می شوند.18- سعی کنید به موقع غذا بخورید و از غذا خوردن لذت ببرید. زیرا غذا خوردن باعث آرامش سیستم عصبی می شود


89/11/23::: 10:56 ص
نظر()
  
  

 

گنجشک وخدا
روزهاگذشت وگنجشک باخدا هیچ نگفت.فرشتگان سراغش را ازخدا می گرفتندوخداهرباربه فرشتگان این گونه می گفت:می آید؛ من تنهاگوشی هستم که غصه هایش رامی شنود ویگانه قلبی هستم که درد هایش را درخود نگه می دارد.وسرانجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست. فرشتگان چشم به لب هایش دوختند،گنجشک هیچ نگفت وخدا لب به سخن گشود: بامن بگوازآن چه سنگینی سینه توست.گنجشک گفت: لانه کوچکی داشتم ، آرامگاه خستگی هایم بود وسرپناه بی کسی ام . توهمان را هم از من گرفتی . این طوفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی؟ لانه ی محقرم کجای دنیا را گرفته بود؟ وسنگینی بغضی راه کلامش را بست.سکوتی در عرش طنین افکند فرشتگان همه سر به زیر انداختند . خدا گفت:ماری در راه لانه ات بود. باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند. آن گاه تو از کمین مار پر گشودی .گنجشک خیره در خدایی خدا مانده بود.خدا گفت : وچه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم وتو ندانسته به دشمنی ام بر خاستی! اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود. ناگاه چیزی در درونش فرو ریخت...های های گریه هایش ملکوت خدا راپر کرد...


  
  

سلام.اگه میخواین که مدت خاموش شدن کامپیوترتون به حداقل برسه و سریع خاموش بشه راه های زیر رو قدم به قدم انجام بدین خیلی تاثیر داره واسه من که خوب جواب داد.

برای کم کردن این مدت زمان ابتدا باید:

 درstart گزینه ی run رو بزنید.بعد regedit رو بنویسید و Enter کنید. یه صفحه ی دیگر باز میشه روی فولدر HKEY_CURRENT_USER کلیک کنید یه سری دیگه فولدر میاد.روی control panel کلیک کنید بعدشم روی Desktob . سمت راست صفحه یک سری فایل میاد روی HungAppTimeout اینتر کنید.دوباره یک صفحه میاد که عددی رو نوشته شما به جای اون عدد هر عدد کمتری که میخواهید بذارید .

 *****فقط عددش کمتر از 100 نباشه چون دستگاهتون به تدریج  خراب میشه*****

اگه دوست دارین ترفندهای ریجستری واسه تون بذارم تو نظرات بگین یا بگین چه ترفندهایی بیشتر دوست دارین بذارم واستون ممنونم.


89/11/9::: 7:29 ع
نظر()
  
  

پدر حجاب 
وقتى حضرت سکینه دختر امام حسین (ع ) روز یازدهم در گودال قتلگاه خود را روى بدن پدر انداخت و عده اى از اعراب با کعب نى و تازیانه او را از بدن بى سر پدر جدا کردند، نگفت : پدر مرا مى زنند! نگفت : پدر مرا به اسیرى مى برند! نگفت : پدر تشنه ام !
بلکه اشک مى ریخت و فریاد مى زد:
پدر برخیز ببین چادر از سرما کشیدند.
بابا سرهاى برهنه ما را بنگر.
بابا برخیزببین عمه ام زینب را مى زنند!
چادر نیمه 
این جمله معروف از حضرت زین العابدین (ع ) است : اى کاش مادر مرا نمى زائید، وقتى بود که چشمش به همسر جوانش افتاد که فرزندش ‍ حضرت باقرالعلوم (ع ) را که دو ساله بود در بغل داشت و چادر او آنقدر کوچک بود که اگر مى خواست خود را بپوشاند، آفتاب صورت فرزند را مى سوزاند و اگر مى خواست فرزند را زیر چادر برد،نمى توانست خود را کامل بپوشاند، این بود که حجت خدا و مظهر غیرت پروردگار آهى کشید و فرمود: ایکاش مادر مرا نمى زائید و این روز را نمى دیدم . خواهرم بیا از کربلا آن دانشگاه بزرگ جهان ، درس حجاب و عفت و حیا بگیر، بیا از کربلا فقط درس گریه نگیریم بلکه آنچه سیدالشهداء (ع ) در آن دانشگاه بزرگ ، تدریس ‍ فرموده نیز بیاموزیم .
شهید راه ولایت و حجاب 
سرور بانوان دو جهان حضرت فاطمه زهرا (علیهاالسلام ) براى حفظ حجاب و در راه دفاع از امام زمانش امیرالمؤ منین على (ع ) شهید شد.
زیرا وقتى دشمن درب خانه حضرتش را به آتش کشید، در را شکسته خواست وارد خانه شود، الگوى تقوى و حیاء براى آنکه نامحرم او را نبیند، خود را پشت در پنهان نمود، آنگاه دشمن احساس کرد فاطمه (علیهاالسلام ) پشت در است در را چنان فشرد که حضرتش محسن را که شش ماهه بود سقط نمود و به همین حادثه و صدمات دیگر از دشمن ، مریض شد و به شهادت رسید.
اى دختران جوان و اى بانوان شیعه بنگرید که در چه شرایط حساس و سختى بفکر حیا و حجاب و چادر خود بودند و در هیچ لحظه حجاب خود را فراموش نکردند آیا نمى خواهید از مدینه و کربلا درس حجاب واقعى بگیرید آیا نمى خواهید با حیا و حجاب بیشتر و دقیقتر به حضرت سیدالشهداء(ع ) و خواهران و بانوان و عزیزانش عشق بورزید آیا نمى خواهید حسینى باشید آیا نمى خواهید زینبى باشید!!؟؟

الگوى تقوى 
در مجلس عبیداللّه ابن زیاد دیدند حضرت زینب (علیهاالسلام ) آن الگوى تقوى و حیا پیوسته صورت مبارک خود را با آستینش مى پوشاند مبادا نامحرم صورت زینب را ببیند

حجاب و عفت در کربلا 
بعد از ظهر عاشورا وقتى خیمه هاى حضرت اباعبدالله الحسین (ع ) را آتش زدند و به فرمان حضرت سجاد (ع ) همه فرار کردند.
دخترکى از فرزندان امام حسین (ع ) مى گوید: من فرار مى کردم ، عربى ، مرا دنبال کرد و با نیزه به پشت من زد که بزمین افتادم ، آنگاه چنان گوشواره مرا کشیده ، که گوشم را درید و من بیهوش شدم ، وقتى بهوش آمدم دیدم عمه ام زینب سر مرا بدامن گرفته نوازش مى کند.
این دختر دلسوخته اى که آشیانه اش ویران شده ، به آتش کشیده شده ، پدرش و برادرانش شهید شدند، لب تشنه است ، سه روز است آب برویش ‍ بسته است ، وقتى به هوش آمد، نگفت : عمه تشنه ام ! نگفت : عمه گوشم مجروح است ! نگفت : عمه مرا تازیانه زدند! نگفت : پدرم کو! برادرم کو!...
فقط وقتى متوجه شد چادر بسر ندارد با گریه التماس کرد! عمه جان چادر ندارم !! آیا چادرى ندارى که خود را با آن بپوشانم ؟
حضرت زینب گریه کرد و فرمود: دخترم چیزى براى ما باقى نگذاشته اند!        ارسالی توسط هادی همایونی

 


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام