تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در آغاز سرما خود را از آن بپایید و در پایانش بدان روى نمایید که سرما با تن‏ها آن مى‏کند که با درختان . آغازش مى‏سوزاند و پایانش برگ مى‏رویاند . [نهج البلاغه]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه

بازار داغ صحبت روستا سکه ی پنجاه ریالی زرد رنگ قدیمی...

دیگه چند روزی شده که همه در باره سکه ی پنجاه ریالی مسی و زرد رنگ قدیی صحبت میکنند بعضیا میگن که تو این سکه ها یک گرم طلا وجود داره و از چند هفته ی پیش که همه از این موضوع خبر نداشتند بعضی افراد تونستند به بهانه های مختلف از مردم از این سکه ها جمع کنند و وقتی که مردم از این موضوع با خبر شدن سکه هایی رو که فروختن رفتن و پس گرفتن. یکی میگه 10هزار تومان میخرن یکی میگه 20 هزار تومان و....خلاصه یا شایعه است یا واقعیت بد جور ذهن مردم رو مشغول کرده.


  
  

چیزی حدود 25 تا 30 نفر از اهالی محترم روستا در تاریخ جمعه 2 اسفند به سفر سوریه رفتند.


  
  

بچه های روستا از نبود امکانات ورزشی مناسب در روستا ناراضی اند به نظر شما مقصر کیست ؟

 

 

 


  
  

مراسم اربعین حسینی هیات اباعبدالله الحسین روستا درشهرکاخک برگزار شد.


  
  

حادثه در خانه ی فنجان...إ

به علت دوده گرفتن لوله ی بخاری خانه ی فنجان دود به داخل خانه نفوذ کرد و کل سقف و دیوار و ساعت خانه رو سیاه کرد.باز جای شکرش باقیه که کسی داخل این خونه خواب نبوده.

ولی.........

هیچ موقع حادثه خبر نمیکند و باید بیشتر مواظب باشیم.

 

حادثه در خانه ی فنجان...إ
  
  

بهسازی روستا...

تلاش اهالی محترم روستا  از کوچک و بزرگ پیر و جوان برای ساخت آشپز خانه ای مناسب و مجهز برای حسینیه و به خصوص برای ایام محرم.


  
  

بزرگ ترها خوب به یاد دارندسال ها پیش قبل از بازسازی در داخل خانه ی فنجان، سمت است،درست کنار درب فعلی یک کتیبه ی سنگی وجودداشت که برای ما بچه ها که نمی توانستیم آن را بخوانیم خیلی عجیب بود ومی گفتیم :«به خط میخی نوشته شده.» حالا که فکر می کنم تا جایی که یادم می آید باید چیزی شبیه به خط کوفی باشد .

هرچه باشد نشان از قدمت زیاد آن دارد.بعدها شنیدیم که به خاطر جلو گیری از سرقت آن شورای اسلامی وقت آن راجمع ودر مکانی امن به نگهداری آن پرداخته است.

همین جا، جادارد از آقای عباس آشفته عکاس عزیز وبلاگ تقاضا کنیم یک عکس زیبا همانند دیگر عکس های زیبایشان از این اثر ارزشمند تهیه کنند.


  
  
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام